Nairobi in je smoel - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sander Gielen - WaarBenJij.nu Nairobi in je smoel - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sander Gielen - WaarBenJij.nu

Nairobi in je smoel

Door: sandergielen

Blijf op de hoogte en volg Sander

23 Juli 2010 | Kenia, Nairobi

Jambo aardlingen,

bij deze report 2 alweer, jezus wat kan die Sander lullen!

Gisteren wezen avondeten in een lokaal eettentje (letterlijk tentje), viel me erg mee! Had me voorbereid op vage koeienogen, madenpapjes en krokodillenballen maar in plaats daarvan had ik een beefstew die nog lekker was ook... Nice! Gistermiddag heb ik ook al wat lokale lekkernijen gegeten was ook goed te doen. Sterke verhalen over dat je hier niks kan eten omdat je maag het niet aankan en je ter plekke aan een langzame, urenlange, smerige, verschrikkelijke, met hallucinaties en epileptische aanvallen doordrenkte, misselijkmakend pijnlijke dood zou overlijden, daar geloof ik ook niet meer in!

Ga nu ff naar het centrum, kijken of ik daar ook nog zo word nagestaard en aangesproken door kleine kinderen (omg big white man). Vanavond gaan we naar een of andere ethiopische eettent met muziek en dans etc, heb er nu al zin in!

Ga deze zondag mee met Chris (die btw niet uit Engeland komt maar uit Brazilie en nu in Californie woont, correctie!) en een Keniaanse journalist, de lokale slums in, lijkt me echt heel indrukwekkend om te zien..Owja en volgende week donderdag ga ik naar een of ander ziekenhuis met Lieke en Ines om daar een soort halve gare clinic clown met gitaar uit te hangen, ik ben benieuwd! maar dat horen jullie nog wel!

owja en bij deze nog wat foto's van het uitzicht vanuit mijn appartement, met o.a. de lokale kapper !

grussen aus nairobi!

  • 23 Juli 2010 - 11:48

    Sander Gielen:

    ok de foto's werken hier niet mee, duurt 80uur met deze internetverbinding om 1 foto te uploaden : / probeer het morgen nog eens!

  • 23 Juli 2010 - 14:02

    Michelle:

    het klinkt zo vet!
    gisteren werden wij ook zo na gestaard in Harlem, NY, we waren echt de enige white people daar!
    echt leuk om te lezen dat je met je huisgenoten op pad gaat, succes met je clinic clown uithangen!

    dagpanda

  • 23 Juli 2010 - 14:31

    :

    Shit, ik hoopte dat je aan een langzame, urenlange, smerige, verschrikkelijke, met hallucinaties en epileptische aanvallen doordrenkte, misselijkmakend pijnlijke dood zou overlijden maar dat zit er niet meer in denk ik!

    KnuffelzzzZzz

  • 23 Juli 2010 - 17:32

    Mama:

    Jeetje die kapper! Kleuren en knippen is daar vast geen 80 euro!
    Wel heel erg gaaf. Had je het gedacht voor je ging: Panda en Clinic Clown? Eet toch maar alleen wat gekookt is .....ook minder erge klachtten dan je beschrijft kunnen heel vervelend zijn. Dag Sandapanda!

  • 24 Juli 2010 - 12:11

    Lidwien:

    Ha Sandapandaneef!

  • 24 Juli 2010 - 12:20

    Lidwien:

    Ha Sandapandaneef nog een keer (vorige floepte zomaar weg)
    Ik vind het echt superleuk om met je mee te genieten, dus schrijf maar lekker veel.

  • 24 Juli 2010 - 13:00

    Lidwien:

    ha kanjerpandaneef!
    Ik zag dat er nog niemand 3x vlak achter elkaar gereageerd had, dus dacht ik dan doe ik dat toch..
    Om ziek te worden hoef je niet naar Kenia, want dat kun je hier ook, tenminste als je niet in de gaten hebt dat er een vogel op je prefap-overdedatum-pannenkoek poept...gelukkig dat het oog van je moeder erop viel anders waren er hier ook mogelijk lijken gevallen..en dat zou doodzonde zijn aangezien de heggetjes in de voortuin zojuist weer puntgaaf geschoren zijn door Peter. Maar gelukkig ben ik erg blij dat Guus nu eindelijk het gemolesteerde sensorvogeltje vervangen heeft zodat hij weer piept. Ook de zeilweek was erg leuk en volgende week schrijf ik niet 3x omdat ik aan het kookstaffen ben op de Jubjam.
    Dag grote witte man, maak er een mooie tijd van, groet je lievelingstante

  • 25 Juli 2010 - 08:53

    Teun:

    ej barrie hebben zo dar ook een friettent ofniet?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Sander @ Sarakasi

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2010

Kwaheri Nairobi

15 Augustus 2010

Safariman!

13 Augustus 2010

De Voedselketen

09 Augustus 2010

Nairobi, hoofddorp van Kenia

04 Augustus 2010

Ronery, I am so ronery
Sander

Sander en Rens on tour in Zuid Oost Azie!

Actief sinds 22 Juli 2010
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 18725

Voorgaande reizen:

25 November 2014 - 08 Januari 2014

China

30 Juni 2012 - 09 Augustus 2012

Batties in Thailand

21 Juli 2010 - 18 Augustus 2010

Sander @ Sarakasi

Landen bezocht: