Aankomst - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sander Gielen - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Sander Gielen - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: sandergielen

Blijf op de hoogte en volg Sander

22 Juli 2010 | Kenia, Nairobi

Gisteravond aangekomen! Wat later dan verwacht; een uur vertraging in Parijs, vervolgens 2 1/2 uur wachten voor visum / bagage in Nairobi.. Wel lullig voor Mungai, die me op kwam halen.. die stond vanaf 2000u te wachten (met een bordje met 'Panda, Sarakasi' erop (ze hebben hier nogal moeite met de naam Sander, hij was ervan overtuigd dat ik Panda heette :p )), en ik was rond 2330 eindelijk buiten, met visum. maar goed blijkbaar is het hier de normaalste zaak van de wereld dat afspraken wat 'uitlopen'. Tijdens de rit van het vliegveld naar 'the Dome' (het gebouw van Sarakasi Trust waar ik ook in slaap) heb ik mn ogen uitgekeken. Volgens mij heb ik per ongeluk het vliegtuig naar Mars gepakt ofzo; compleet andere wereld... Als ik nu vanuit mn appartement naar buiten kijk heb ik ook echt het gevoel dat ik midden in een National Geographic documentaire zit (foto's volgen).

Maar goed, eenmaal veilig aangekomen (zit in een redelijk onveilige buurt) was een van mn huisgenoten nog wakker, Lieke, een Nederlands meisje dat hier al zo'n 7 maanden zit. Naast Lieke zit ik met Ines (Duits meisje) en Chris (Engelse dude/junkie) in het appartement, wel chill dat ik wat lotgenoten heb! Maar ik moet nu gaan eten, foto's etc volgen!

Sander out\\

  • 22 Juli 2010 - 12:31

    Manager Boy:

    Vette shit dude! Zal inderdaad wel heel anders zijn daar. Fijn dat je ook met anderen zit.

    Keep us updated!

    -Lorenzo

  • 22 Juli 2010 - 12:55

    Rider Of Rohan:

    (ook rider of winkelwagentjes)
    INES?!! DUITS.. hap hap? :D
    spannend hoor Sandy!!
    waar ben jij nu ? :D

    veel plezier daar,
    x S

  • 22 Juli 2010 - 14:47

    Drummer Boy:

    vet lijpe shit.
    kun je daar ook goedkoop aan wit komen ? ;)
    nee grapje. wel chill panda beertje. ik kom volgende wee kwel ff langs

    Laturz Dirk

  • 22 Juli 2010 - 19:00

    Papa:

    Ha die Sander (Pandabeer)
    fijn dat je goed bent aangekomen, we maakten ons al zorgen (wanneer niet) vanwege een staking van franse luchtverkeersleiders op Orly waar jij waarschijnlijk niets van hebt gemertkt.
    We hebben je nog uitgezwaaid op het bezoekersplatform daarna zijn we even een dutje langs de Rheinufer gaan doen en de stad ingeweest. het was nog een leuk dagje uit
    met z'n tweetjes.
    En nu op naar de echte Afrikaanse leeuw Sander, die Hollandse is helaas op het WK verslagen. Groet van mij en mama

  • 22 Juli 2010 - 19:50

    Lekker Ringetje:

    Belanda Panda!

    ja ik weet het niet meer.. maar tof dat je daar bent :)VEILUG en lekker blijven bloggen want dat vinden we allemaal heel tof :D

    x peter

  • 22 Juli 2010 - 21:27

    Caspar:

    Ik las, junkiesL: wel blij dat ik lotgenoten heb.. tsss :P

    Verbaast me dat er niet een bord met 'Caspar' stond... heb het zo vaak ook als jij er niet bij bent dat ze zeggen 'EN JIJ WAS TOCH SANDER HE' gvd :P

    yo maar lekker bloggen en spater!

    -CAs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Sander @ Sarakasi

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2010

Kwaheri Nairobi

15 Augustus 2010

Safariman!

13 Augustus 2010

De Voedselketen

09 Augustus 2010

Nairobi, hoofddorp van Kenia

04 Augustus 2010

Ronery, I am so ronery
Sander

Sander en Rens on tour in Zuid Oost Azie!

Actief sinds 22 Juli 2010
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 18737

Voorgaande reizen:

25 November 2014 - 08 Januari 2014

China

30 Juni 2012 - 09 Augustus 2012

Batties in Thailand

21 Juli 2010 - 18 Augustus 2010

Sander @ Sarakasi

Landen bezocht: